Prijava v aplikacijo 1KA z uporabniškim računom Facebook ni več mogoča. Uporabniki, ki ste se registrirali s Facebook računom, se lahko še vedno prijavite na www.1KA.si preko običajne prijave z elektronskim naslovom in tako dostopate do svojih anket.
Posebnosti in težave Facebook prijav
- Kako odkriti logične in tehnične napake v vprašalniku?
- Imamo težave pri inštalaciji 1KA na lastni strežnik
- Posebnosti in težave Facebook prijav
- Kakšni so pogoji za uporabo orodja 1KA?
- Ali se da v 1KA uvoziti vprašalnik?
- Ali 1KA omogoča off-line anketiranje na PC-ju (prenosniku) ali kar USB ključku?
- Kako naj dostopam do anket na 1KA Arnes, če mi poteče študentski status?
- Zakaj se ne morem prijaviti v aplikacijo 1KA?
- Ali lahko zahtevam, da se anketa izbriše?
- Katere podatke o anketi moram navesti pri objavi poročila?
- Pogosta vprašanja o zasebni in poslovni uporabi orodja 1KA
- Zakaj je nujno omogočiti Javascript?
- Zakaj anketa ob izpolnjevanju zahteva kodo, čeprav je nisem nastavil/-a?
- Ali 1KA podpira mobilne ankete?
- Kako v brskalniku izbrišem piškotke?
- Kje so meje brezplačne pomoči?
- Kakšna je omejitev števila vprašanj in respondentov?
- Kje lahko spreminjam jezik ankete in aplikacije 1KA?
- Kako varno je shranjevanje podatkov na 1KA?
- Kako je orodje stestirano?
- Ali mi lahko pomagate izdelati spletno anketo?
- Kako je z anketiranjem mladoletnih?
- Kako v svojem delu navajati/citirati uporabo 1KA?
- Zakaj se na www.1ka.si ne morem več prijaviti preko gumba za AAI prijavo?
- Kakšna je uporabniška podpora?
- Na kakšen način varujete podatke? Kaj vas zavezuje, da podatkov ne posredujete tretjim osebam?
- Ali lahko zamenjam svoj obstoječi elektronski naslov za prijavo v 1KA?
- Kako zamenjam ali nadgradim brskalnik?
- Koliko časa anketa ostane shranjena in koliko časa je aktivna?
- Pogosta vprašanja o Arnes (AAI) prijavi in uporabi orodja 1KA
- Koliko anket je izvedenih na 1KA in koliko ima uporabnikov?
- Zakaj moje geslo za registracijo oziroma prijavo ni sprejeto?
- Zakaj strani niso prikazane pravilno, oziroma zakaj se vsebine prekrivajo?
- Zakaj se slika s kodo (CAPTCHA) ne prikaže?
- Ali je besedilo uvodnega GDPR vprašanja možno spremeniti?
- Zakaj po registraciji ne dobim potrditvenega emaila?
- Ali je besedilo uvodnega GDPR vprašanja možno spremeniti?
- Ali lahko iz ankete izbrišem prazne odgovore respondentov, v primeru, da obremenjujejo procesiranje ankete?
- Kdo lahko dostopa do urejanja moje ankete in podatkov?
- V katerem brskalniku naj izdelam anketo?
- Kdo razvija 1KA in zakaj?
- Težave s prijavo na www.1KA.si s Facebook ali Gmail računom
- Registracija in prijava v spletno orodje 1KA
- Pošiljanje vabil preko SMTP e-poštnega sistema 1KA, preko Gmail strežnika oziroma Gmail računa uporabnika
- Načela uporabe javne knjižnice 1KA
- Priporočila za spletne ankete na mobilnem telefonu
- Priporočilo za uporabnike ob nadgradnjah orodja 1KA
- Dodelitev dostopa do ankete 1KA centru za pomoč uporabnikom
- Prijava ankete, ki krši splošne pogoje uporabe storitve spletnega anketiranja na 1KA
- Dodajanje uredniškega dostopa na 1KA.arnes.si
- Napredni modul: volitve
- Ključne funkcionalnosti, ki jih mora poznati napredni uporabnik
- Tipi vprašanj
- Najpogostejše napake in priporočila pri izdelavi spletnih anket
- Dostopnost anket za ljudi s posebnimi potrebami (Accessibility)
- Uporaba 1KA sistema za pošiljanje vabil
- Prva anketa
- Organizacija uporabnikov virtualnih domen
- Postavitve vprašanj
- Večjezična anketa
- Zanka
- Uvoz 1KA ankete
- Dvo-nivojsko preverjanje pristnosti pri prijavi
- Evalvacija spletnih strani
- GDPR nastavitve za urednika ankete
- Tema ankete
- Uporaba pogojev – IF
- Dodajanje urednikov naši anketi
- Bloki in randomizacija
- Enostavna anketa
- Postopek prijave z Arnes uporabniškim računom
- Naključne skupine anketirancev
- Ločevanje skupin respondentov z ustvarjanjem gesel in URL naslovov
- Knjižnica
- Kalkulacije
- Izvoz vprašalnika in podatkov v PDF in Word
- Uvoz vprašanj
- GDPR nastavitve na nivoju ankete
- Spreminjanje standardnih gumbov in napisov
- Kopiranje ankete
- Tabele