Zakaj anketa ob izpolnjevanju zahteva kodo, čeprav je nisem nastavil/-a?

V primeru, da anketa od respondenta zahteva vnos kode, ste najverjetneje v zavihku »Objava - Vabila« aktivirali 1KA sistem za pošiljanje e-poštnih vabil. Z aktivacijo modula za pošiljanje e-poštnih vabil se avtomatsko aktivira tudi koda za dostop do ankete.    

Kodo za dostop do ankete izključite tako, da v zavihku »Objava – Vabila - Nastavitve«, pod nastavitvijo »individualizirana vabila« izberete možnost »NE« in pritisnete na gumb »Shrani«.

 

Na 1KA.Arnes.si  je na voljo nov, prenovljen vmesnik za pošiljanje e-poštnih vabil. Kodo za dostop do ankete izkjučite tako, da v zavihku 'OBJAVA' - 'Vabila' kliknete na gumb 'Nastavitve'. Preverite, če imate pri možnosti 'Sledenje statusa' vklopljeno možnost 'Ročni vnos individualiziranih kod', kar pomeni, da morajo respondenti ročno vnesti kodo. Vklopite lahko možnost 'Omogoči dostop tudi respondentom brez kode za sledenje', kjer lahko označite, da lahko brez kode dostopajo vsi ali pa samo avtor.

Koda za dostop do ankete1ka.arnes.si

Orodje 1KA je brezplačno za osnovne uporabnike.