Ali lahko restavrirate podatke, ki sem jih pomotoma izbrisal?
Če ste pomotoma izbrisali celotno anketo, podatke ali določeno vprašanje ter s tem tudi zbrane podatke, je le-te možno določeni čas po izbrisu restavrirati. 1KA ima namreč urejeno arhiviranje za vsak klik vsake ankete posebej; načeloma je torej mogoče restavrirati katerekoli podatke.
Vsako restavriranje podatkov je plačljivo in se obračuna po veljavnem ceniku. Enostavne izbrise je mogoče restavrirati hitro, včasih pa je to lahko dolgotrajen postopek. Vse to je odvisno od tega, kdaj in na kakšen način so bili podatki izbrisani.
Med enostavne izbrise se štejeta izbris celotne ankete ali izbris celotne baze, kjer imamo že avtomatiziran postopek restavracije.
V ostalih primerih (npr.: izbris posameznega vprašanja in s tem tudi izbris podatkov) pa je potreben poseg programerja in restavracija iz arhivskih kopij.
Pri tem je pomembno opozoriti, da je 1KA na voljo v obstoječi obliki (kar je napisano tudi v splošnih pogojih ob registraciji) in ne odgovarja za vse napake, ki jih naredijo uporabniki, zato ne moremo vlagati dodatnih resursov, četudi je škoda nastala zaradi uporabniško nedodelanega vmesnika.
Dodati velja, da doslej ne beležimo nobene škode (trajen izbris podatkov oziroma nemogočo restavracijo podatkov). Za dodatno pomoč uporabnikom smo na podlagi izkušenj uvedli avtomatizirano restavracijo izbrisanih celotnih anket in celotnih baz podatkov, za restavriranje vseh ostalih izbrisov pa še nismo razvili algoritmov, zato breme resursov nosi uporabnik sam.
Opozarjamo na previdnost pri brisanju vprašanj in podatkov, priporočamo, da raje skrijete ali filtrirate, kot pa brišete, saj lahko hitro pride do izgube relevantnih podatkov.
- Ali 1KA podpira mobilne ankete?
- Kako v svojem delu navajati/citirati uporabo 1KA?
- Zakaj ne vidim vseh podatkov?
- Izvoz v Excel: Zakaj se pri izvozu v Excel odprti odgovori ne izpišejo v celoti?
- Kako lahko poiščem določen zapis v podatkih (odgovorih respondentov)?
- Kakšna je razlika med izračunano vrednostjo in kalkulacijo?
- Kako ločevati respondente, pridobljene iz različnih kanalov (npr. Facebook, Instagram...)?
- Kje so meje brezplačne pomoči?
- Kako je z anketiranjem mladoletnih?
- Pogosta vprašanja o Arnes (AAI) prijavi in uporabi orodja 1KA
- Kako urejati odgovore znotraj podatkov?
- Ali lahko izvozim le določen nabor spremenljivk (in ne kar vseh)?
- Zakaj pri pregledu podatkov ne morem označiti možnosti Vse enote?
- Ali se podatki v 1KA izbrišejo, ko jih izvozim?
- Občutek imam, da analiza ne vključuje vseh enot
- Kako je orodje stestirano?
- Kakšna je omejitev števila vprašanj in respondentov?
- Ali lahko spreminjam anketo, ko je že aktivirana in objavljena?
- Zakaj se pri postopnem reševanju v tabeli izgubijo odgovori, če se respondent pomakne na prejšnjo stran?
- Kako v brskalniku izbrišem piškotke?
- Kako pravilno metodološko nastaviti odgovore 'Ne vem', 'Neustrezno', 'Nič od navedenega' in 'Zavrnil'?
- Kako iz tabele s podatki izbrišem odgovore enega ali več respondentov?
- Kako varno je shranjevanje podatkov na 1KA?
- Zakaj je nujno omogočiti Javascript?
- Vpogled v odgovor anketiranca: kako videti odgovore respondentov v obliki anketnega vprašalnika (in ne v tabeli)?
- Kakšna je uporabniška podpora?
- Kako zamenjam ali nadgradim brskalnik?
- Ali lahko restavrirate podatke, ki sem jih pomotoma izbrisal?
- Kako lahko hitro ustvarim seznam odgovorov?
- Kako iz rezultata v sumarniku v analizah priti do posamezne ankete?
- Ali se anketa shrani, če respondent ne odgovori na kakšno vprašanje?
- Imam težave z izvozom v SPSS SYNTAX
- Kako izbrišem podatke oz. testne vnose po testiranju?
- Kaj pomenijo negativne vrednosti v podatkih ter kje jih nastavimo?
- Izvoz v Excel: Zakaj se numerična spremenljivka izvozi kot 'string' oz. besedilo?
- Zakaj je anketo rešilo več respondentov iz istega IP naslova?
- Ali lahko iz 1KA izvozim kodirno knjigo (»codebook«)?
- Baza s podatki je porušena, vrednosti niso pravilne ali jih sploh ni.
- Ali iz rezultatov/podatkov lahko izločim odgovore tistih, ki ankete niso izpolnili do konca?
- Izvoz v Excel: Zakaj se mi pri izvozu v Excel vedno pojavi okno z opozorilom?
- Kakšna je razlika med kodiranjem in rekodiranjem?
- Kako naj dostopam do anket na 1KA Arnes, če mi poteče študentski status?
- Zakaj vprašanja niso oštevilčena zaporedno?
- Anketni podatki, parapodatki, identifikatorji in sistemske spremenljivke
- Izvoz v tekstovno datoteko
- Kalkulacije
- Merjenje in omejitev časa odgovora
- Rekodiranje
- Avtomatsko kodiranje
- Prva anketa
- Statusi enot, ustreznost, veljavnost in manjkajoče vrednosti
- Izvoz v SPSS
- Nastavitve izvoza PDF/RTF datotek z odgovori
- Posodabljanje podatkov (datoteka vs. baza)
- Javna povezava do vpogleda v podatke in analize
- Registracija in prijava v spletno orodje 1KA
- Izvoz v Excel
- Dodajanje podatkov (append)
- Izračunane vrednosti
- Priporočila za zmanjšanje stopnje neodgovorov
- Dodelitev dostopa do ankete 1KA centru za pomoč uporabnikom
- Združevanje podatkov
- Ročno kodiranje
- Vpogled v odgovor anketiranca v obliki anketnega vprašalnika (namesto tabele)
- Dodajanje urednikov za urejanje ankete (1m 42s) [NOVO]
- Izdelava kviza (3m 27s) [NOVO]
- Pregled, urejanje in izvoz podatkov (4m 16s) [NOVO]
- Nastavitve izvoza PDF/RTF (3m) [NOVO]
- Izvoz in filtriranje podatkov v XLS, CSV, SPSS (4m 35s) [NOVO]
- Kopiranje ankete (1m 26s) [NOVO]
- Enostavno kreiranje ankete (5m 25s) [NOVO]