Dodajanje respondentov pri pošiljanju email vabil
Pri uporabi sistema za pošiljanje vabil 1KA, ki je za uporabnike zasebnega paketa 3KA na voljo v zavihku 'OBJAVA' - 'Vabila', morate najprej dodati respondente. Pri dodajanju respondentov ni nobenih omejitev, zato lahko dodate poljubno število respondentov oz. anketirancev.
Seznam respondentov si priskrbite sami glede na vaš vzorec in ga vnesete v polje pri koraku 'Dodaj'. Respondente lahko vstavite preko ročnega vnosa, iz datoteke csv ter iz obstoječe spremenljivke znotraj ankete.
Prednastavljeno izbrane spremenljivke (oz. podatki respondenta) so email naslov, ime, priimek, sami pa lahko izberete še geslo, pozdrav, telefonsko številko ter poljubno spremenljivko. Vrstni red spremenljivk lahko spremenite s funkcijo povleci-spusti, med seboj pa jih ločite z operatorji. Prednastavljeno izbrani operator je vejica (,), lahko pa uporabite tudi 1KA ločilnik (|~|), podpičje (;) ali pipo (|). Pri dodajanju respondentov morate dodati vsakega respondenta v svojo vrstico.
Pri vnašanju respondentov omejitev ni. Omejitev števila respondentov ni.
Primer: Dodamo 2 respondenta preko ročnega vnosa z vsemi prednastavljenimi nastavitvami:
janez.novak@gmail.com, Janez,Novak
marija.novak@gmail.com,Marija,Novak
- Ali 1KA podpira mobilne ankete?
- Ali obstajajo že predpripravljene ankete (npr.: za evalvacijo dela profesorja v razredu)?
- Kako v brskalniku izbrišem piškotke?
- Kako varno je shranjevanje podatkov na 1KA?
- Ali lahko vstavim priponko v email vabilo?
- Zakaj je nujno omogočiti Javascript?
- Kako v svojem delu navajati/citirati uporabo 1KA?
- Ali lahko emaile z vabilom k sodelovanju v anketi pošiljam komurkoli?
- Kako zamenjam ali nadgradim brskalnik?
- Kako lahko sledim respondentom?
- Kako zagotoviti anonimnost v spletni anketi med zaposlenimi?
- Koliko časa anketa ostane shranjena in koliko časa je aktivna?
- Ali je mogoče prilagoditi email pošiljatelja pri pošiljanju email vabil preko strežnika 1KA?
- Kje so meje brezplačne pomoči?
- Zakaj se slika s kodo (CAPTCHA) ne prikaže?
- Kako ločevati respondente, pridobljene iz različnih kanalov (npr. Facebook, Instagram...)?
- Kakšna je uporabniška podpora?
- Kako je orodje stestirano?
- Kako v 1KA ustvarim potrditev prijave z enim klikom?
- Kakšna je omejitev števila vprašanj in respondentov?
- Pogosta vprašanja o Arnes (AAI) prijavi in uporabi orodja 1KA
- Ali je možno spremeniti standardne besede?
- Zakaj se e-vabila preusmerijo v spam?
- Kako je z anketiranjem mladoletnih?
- Kako preprečim, da bi isti respondent odgovoril večkrat?
- Kdo lahko odgovarja na mojo anketo?
- Katere podatke o anketi moram navesti pri objavi poročila?
- Težave pri pošiljanju email vabil preko Gmail poštnega strežnika
- Registracija in prijava v spletno orodje 1KA
- Vdelava (embedanje) ankete na spletno stran
- Napredni modul: volitve
- Uporaba identifikacijskih kod za respondente
- Nastavitve za dostop respondentov: piškotki, IP naslovi, gesla in sistemsko prepoznavanja uporabnikov
- Pošiljanje email vabil
- Pošiljanje vabil preko SMTP e-poštnega sistema 1ka, preko Gmail strežnika oziroma Gmail računa uporabnika
- Nastavitev lepega URL naslova ankete
- Prva anketa
- Dodajanje respondentov pri pošiljanju email vabil
- Dodelitev dostopa do ankete 1KA centru za pomoč uporabnikom
- Združevanje seznamov email vabil
- Pošiljanje emailov preko SMTP email sistema 1KA na strežniku uporabnika oziroma njegovem email naslovu (npr. Gmail)
- Priporočila za zmanjšanje stopnje neodgovorov