Težave pri pošiljanju email vabil preko Gmail poštnega strežnika
Za pošiljanje email vabil preko integracije eksternega SMTP sistema v 1KA močno odsvetujemo uporabo Gmail strežnika, saj nikakor ne moremo kontrolirati njihovega pošiljanja.
Nekaj let nazaj je bilo mogoče pošiljati po 500 emailov na enkrat, pa jih je kljub temu včasih poslalo bistveno manj, potem pa so v 2015 dali omejitev na 100. Pri našem testiranju smo ugotavljali, da nikoli ne pošlje na 100 naslovov, ampak včasih na 92, včasih na 98… Ekipa 1KA za pošiljanje vabil ne uporablja več Gmail strežnika. Več o omejitvah pošiljanja Gmail sistema >>
Tovrstni problemi pa so samo z Gmailom. Veliko uporabnikov ima lasten SMTP sistem v organizaciji in zadeva deluje v celoti. Tudi v okviru Ekipe 1KA smo že pošiljali po 5,000 emailov brez problema, vendar je bilo to, kot rečeno, poslano preko lastne SMTP storitve.
Organizacijam zato predlagamo uporabo lastnega poštnega strežnika ali pa zakup kakšne plačljive SMTP storitve. Zelo dobra rešitev je tudi uporaba katerega od sistemov za masovno pošiljanje emailov (dedicated mass email services), ki se uporabljajo v direktnem marketingu. Več o celotni problematiki pa si lahko preberete tudi v Knjigi Web Survey Methodology (str. 119).
Potek pošiljanja sporočil preko integracije Gmail SMTP poštnega strežnika
1KA sistem za pošiljanje email vabil pošlje vaše emaile na Gmail in to tudi zapiše, Gmail pa tega ne sprocesira v celoti in niti ne pošlje nobene povratne informacije našemu sistemu oziroma nenehno spreminja način, kako nas o tem obvesti, zato se naša navedba poslanih emailov lahko ne ujema z Gmailom.
Priporočljiva uporaba plačljive Gmail storitve
Glede na to, da je Gmail brezplačna aplikacija, niso posebej ažurni pri obveščanju in pravila spreminjajo nenapovedano in na nejasen način. Gmail na žalost svojo brezplačno storitev vse bolj krči, omejuje, komplicira in sili uporabnike v plačljive storitve (obstaja namreč tudi že plačljiva storitev masovnega pošiljanja preko Gmaila). Več o Gmail sistemu >>
- Zakaj je nujno omogočiti Javascript?
- Koliko časa anketa ostane shranjena in koliko časa je aktivna?
- Kje so meje brezplačne pomoči?
- Ali je možno spremeniti standardne besede?
- Ali je mogoče prilagoditi email pošiljatelja pri pošiljanju email vabil preko strežnika 1KA?
- Kako lahko sledim respondentom?
- Zakaj se slika s kodo (CAPTCHA) ne prikaže?
- Kako je z anketiranjem mladoletnih?
- Kako preprečim, da bi isti respondent odgovoril večkrat?
- Zakaj se e-vabila preusmerijo v spam?
- Kako v 1KA ustvarim potrditev prijave z enim klikom?
- Kako zagotoviti anonimnost v spletni anketi med zaposlenimi?
- Kdo lahko odgovarja na mojo anketo?
- Kako je orodje stestirano?
- Katere podatke o anketi moram navesti pri objavi poročila?
- Kako varno je shranjevanje podatkov na 1KA?
- Ali lahko emaile z vabilom k sodelovanju v anketi pošiljam komurkoli?
- Kakšna je omejitev števila vprašanj in respondentov?
- Kako v brskalniku izbrišem piškotke?
- Ali obstajajo že predpripravljene ankete (npr.: za evalvacijo dela profesorja v razredu)?
- Kako zamenjam ali nadgradim brskalnik?
- Ali 1KA podpira mobilne ankete?
- Kako v svojem delu navajati/citirati uporabo 1KA?
- Kakšna je uporabniška podpora?
- Ali lahko vstavim priponko v email vabilo?
- Težave pri pošiljanju email vabil preko Gmail poštnega strežnika
- Uporaba identifikacijskih kod za respondente
- Pošiljanje email vabil
- Dodajanje respondentov pri pošiljanju email vabil
- Združevanje seznamov email vabil
- Pošiljanje emailov preko SMTP email sistema 1KA na strežniku uporabnika oziroma njegovem email naslovu (npr. Gmail)
- Prva anketa
- Priporočila za zmanjšanje stopnje neodgovorov
- Nastavitve za dostop respondentov: piškotki, IP naslovi, gesla in sistemsko prepoznavanja uporabnikov
- Dodelitev dostopa do ankete 1KA centru za pomoč uporabnikom
- Registracija in prijava v spletno orodje 1KA
- Nastavitev lepega URL naslova ankete
- Vdelava (embedanje) ankete na spletno stran