Vdelava (embedanje) ankete na spletno stran
V levem stolpcu zavihka 'OBJAVA' - 'Povezave' dostopate do kode za vdelavo v spletno stran, kjer anketa postane sestavni del strani in do nje ni treba dostopati na ločenem naslovu. Lahko je generirana z jezikom JavaScript ali brez.
Anketo lahko vdelate na spletno stran na dva načina:
- Z običajno vdelavo, kjer je anketa sestavni del spletne strani;
- Tako, da se anketa prikaže v pop-up oknu znotraj istega okna brskalnika. V tem primeru zaradi novih varnostnih standardov ni možno direktno kopirati kode za prikaz v obliki pojavnega okna na vaši spletni strani, ampak ga je treba ročno programirati. To lahko storite sami ali nas kontaktirate za pomoč, ki je plačljiva. Storitev lahko naročite preko obrazca >>
To kodo prekopirate na svojo stran in po potrebi nastavite višino okna (parameter 'height='), v katerem bo anketa prikazana.
Za čim boljši izgled vdelane ankete je priporočljivo, da v zavihku 'UREJANJE' - Oblika' izklopite kazalnik napredka, če vaša anketa vsebuje več kot eno stran. To storite tako, da v zgornjem levem kotu tega zavihka poleg 'Trenutno izbrana tema:' kliknete na ime teme, nato pa 'Prikaži vrstico/indikator napredka:' nastavite na 'Ne'. Prilagoditev teme je na voljo le uporabnikom zasebnih paketov 2KA in 3KA.
- Kako lahko sledim respondentom?
- Zakaj je nujno omogočiti Javascript?
- Kdo lahko odgovarja na mojo anketo?
- Pogosta vprašanja o Arnes (AAI) prijavi in uporabi orodja 1KA
- Ali obstajajo že predpripravljene ankete (npr.: za evalvacijo dela profesorja v razredu)?
- Kako v brskalniku izbrišem piškotke?
- Kako v svojem delu navajati/citirati uporabo 1KA?
- Ali lahko vstavim priponko v email vabilo?
- Kako ločevati respondente, pridobljene iz različnih kanalov (npr. Facebook, Instagram...)?
- Kako preprečim, da bi isti respondent odgovoril večkrat?
- Ali je možno spremeniti standardne besede?
- Ali je mogoče prilagoditi email pošiljatelja pri pošiljanju email vabil preko strežnika 1KA?
- Kako zamenjam ali nadgradim brskalnik?
- Težave pri pošiljanju email vabil preko Gmail poštnega strežnika
- Kje so meje brezplačne pomoči?
- Zakaj se slika s kodo (CAPTCHA) ne prikaže?
- Ali 1KA podpira mobilne ankete?
- Koliko časa anketa ostane shranjena in koliko časa je aktivna?
- Kako varno je shranjevanje podatkov na 1KA?
- Kako v 1KA ustvarim potrditev prijave z enim klikom?
- Ali lahko emaile z vabilom k sodelovanju v anketi pošiljam komurkoli?
- Zakaj se e-vabila preusmerijo v spam?
- Kakšna je uporabniška podpora?
- Kakšna je omejitev števila vprašanj in respondentov?
- Kako zagotoviti anonimnost v spletni anketi med zaposlenimi?
- Kako je orodje stestirano?
- Kako je z anketiranjem mladoletnih?
- Katere podatke o anketi moram navesti pri objavi poročila?
- Nastavitve za dostop respondentov: piškotki, IP naslovi, gesla in sistemsko prepoznavanja uporabnikov
- Dodajanje respondentov pri pošiljanju email vabil
- Združevanje seznamov email vabil
- Registracija in prijava v spletno orodje 1KA
- Priporočila za zmanjšanje stopnje neodgovorov
- Nastavitev lepega URL naslova ankete
- Pošiljanje vabil preko SMTP e-poštnega sistema 1ka, preko Gmail strežnika oziroma Gmail računa uporabnika
- Pošiljanje emailov preko SMTP email sistema 1KA na strežniku uporabnika oziroma njegovem email naslovu (npr. Gmail)
- Vdelava (embedanje) ankete na spletno stran
- Prva anketa
- Dodelitev dostopa do ankete 1KA centru za pomoč uporabnikom
- Pošiljanje email vabil
- Uporaba identifikacijskih kod za respondente
- Napredni modul: volitve