Telefonska anketa
Modul 'Telefonska anketa' ponuja podporo pri telefonskem anketiranju, vklopite jo v zavihku 'Napredni moduli'.
Podatke med anketiranjem vnašamo v spletni vprašalnik, ki je povezan s prednastavljenim seznamom respondentov, ki jih bomo anketirali. Izpiše se njihovo ime in telefonska številka, poleg tega pa lahko anketar označi, ali je bil respondent zaseden, nedosegljiv, ali je bila zveza prekinjena ter ali se je dogovoril za naslednji termin.
Orodje samodejno pripravi podatke na izvoz in opravi statistične analize.
Povezave:
- Kako zamenjam ali nadgradim brskalnik?
- Ali 1KA podpira mobilne ankete?
- Kje so meje brezplačne pomoči?
- Kakšna je omejitev števila vprašanj in respondentov?
- Kako v brskalniku izbrišem piškotke?
- Zakaj je nujno omogočiti Javascript?
- Kakšna je uporabniška podpora?
- Kako v svojem delu navajati/citirati uporabo 1KA?