Če že imate dostop do uporabniškega računa (npr. če je bil račun ustvarjen na splošnem e-naslovu organizacije), se lahko preprosto prijavite v profil in sami uredite želeno – npr. si dodelite uredniški dostop do ankete ali prenesete ankete, v nov uporabniški račun organizacije, oziroma izbrišete posamezne ankete in celoten uporabniški račun prek nastavitev.
V primeru, da želite, da 1KA trajno in nepreklicno izbriše uporabniški račun ter vse z njim povezane podatke iz baze, gre za zahtevo za dokončen izbris, kar predstavlja dodatno storitev, ki se obračuna po veljavnem ceniku. V tem primeru je nujno potrebno tudi uradno soglasje odgovorne osebe v organizaciji (npr. direktorja ali predstojnika), s podpisanim dopisom na uradnem papirju ali s priloženim žigom.
Če pa želite dostop do anket, ki jih je ustvaril nekdanji zaposleni na službenem računu, lahko spremembe (dodajanje urednikov, izbris ankete ali računa) opravi ta posameznik sam, če se z njim tako dogovorite. Brez njegovega soglasja, pa vam lahko dodelimo dostop le na osnovi uradne potrditve (dopis, žig) s strani odgovorne osebe organizacije.