Pomoč

1KA je dobro stestirano orodje in napake pri delovanju so izredno redke. Poleg tega je izčrpno dokumentirana. Vse uporabnike prosimo, da pri iskanju pomoči in podpore upoštevajo naslednje korake:

  1. V levi navigaciji je predstavljeno Uvajanje v 1KA, kjer so podani začetni koraki in navodila za začetnike in tudi za izkušene oziroma napredne uporabnike.
  2. Nekatere najpogostejše tehnične težave in najbolj pogosta vprašanja uporabnikov so zbrana tukaj >> in jih velja v primeru težav preveriti na samem začetku.
  3. Vodič za uporabnike zelo podrobno predstavlja vse funkcionalnosti 1KA in vključuje tudi videovodiče, priročnike ter pogosta vprašanja.
  4. Pri iskanju pomoči v okviru izdelave vprašalnika v notranjosti aplikacije 1KA velja upoštevati tudi naslednje oblike pomoči:
                                              

V zgornjem desnem kotu notranjosti aplikacije je vedno na voljo iskalnik po celi pomoči.

   

V notranjosti aplikacije 1KA je v zgornjem desnem kotu vedno na voljo tudi povezava na odgovarjajoče mesto v Vodiču za uporabnike, ki je strukturiran enako kot notranja navigacija 1KA.


 

  1. Če kljub upoštevanju zgornjih korakov (1-4) še vedno ne najdete odgovora, izpolnite OBRAZEC 1KA CENTRA ZA POMOČ UPORABNIKOM. Pri tem pa velja upoštevati, da je 1KA online pomoč namenjena izključno:
  • usmerjanju k obstoječi pomoči (priročnikom, pogostim vprašanjem, videovodičem);

  • reševanju morebitnih napak na strani 1KA;

  • identifikaciji potrebe po naročilu storitve metodološke ali tehnične pomoči (glej spodaj).

                                                                  

Plačljive storitve

Ekipa 1KA nima resursov, da bi nudila brezplačno metodološko ali tehnično pomoč (izven intervencij, opisanih zgoraj), posebej ne uporabnikom, ki nimajo dovolj tehničnih in metodoloških izkušenj. Taki uporabniki si lahko iščejo pomoč bodisi v svojem socialnem krogu bodisi poiščejo komercialno storitev in v tem okviru se lahko odločijo tudi za plačljivo pomoč s strani 1KA (glej spodaj).

Plačljivo individualna obravnava se izvaja po CENIKU, naročite pa jo tako, da izpolnite:


Za razjasnjevanja glede plačljive pomoči lahko kontaktirate po telefonu 030/702-788. Pri tem velja še enkrat izpostaviti, da navedena telefonska številka ni namenjena brezplačnemu metodološkemu svetovanju. 

 

 

 

Priročniki

Pogosta vprašanja