Dvo-nivojsko preverjanje pristnosti pri prijavi v 1KA
Za prijavo v orodje 1KA lahko vklopite dvo-nivojsko preverjanje pristnosti, kar pomeni, da pri prijavi poleg izbranega gesla, vpišete tudi posebno kodo, ki jo pridobite preko ločene aplikacije za generiranje kod.
Dvo-nivojsko preverjanje pristnosti nastavite po naslednjem postopku:
- Prijavite se v orodje 1KA in kliknite na vaše uporabniško ime v desnem zgornjem kotu ter nato na Moj profil.
- Pri možnosti »Dvo nivojsko preverjanje pristnosti:« obkljukate možnost DA.
- Na svoj pametni telefon naložite aplikacijo Google Authenticator (Google Play za Android ali App Store za iOS).
- S pomočjo aplikacije Google authenticator slikajte QR kodo ali ročno vpišite kodo, ki se vam tukaj izpiše, v vaš avtentikator.
- Ko boste nastavitve shranili, omenjena koda ne bo več dostopna, saj se koda nenehno spreminja.
- Pri vklopljeni funkciji dvo-nivojsko preverjanje pristnosti, morate ob prijavi tako vedno vpisati geslo in kodo iz aplikacije.
- Za izklop dvo-nivojskega preverjanja prav tako vpišete kodo, ki jo pridobite v aplikaciji Google Authenticator.
- Ali obstajajo že predpripravljene ankete (npr.: za evalvacijo dela profesorja v razredu)?
- Koliko časa anketa ostane shranjena in koliko časa je aktivna?
- Kako v svojem delu navajati/citirati uporabo 1KA?
- Kakšna je uporabniška podpora?
- Zakaj strani niso prikazane pravilno, oziroma zakaj se vsebine prekrivajo?
- Kot avtor ankete sem prejel zahtevo za izbris, spremembo oziroma vpogled do podatkov. Kaj moram storiti?
- Zakaj se ne morem prijaviti v aplikacijo 1KA?
- Ali lahko zahtevam, da se anketa izbriše?
- Pogosta vprašanja o Arnes (AAI) prijavi in uporabi orodja 1KA
- Katere podatke o anketi moram navesti pri objavi poročila?
- Kako varno je shranjevanje podatkov na 1KA?
- Kako je orodje stestirano?
- Kako v 1KA ustvarim potrditev prijave z enim klikom?
- Kako zamenjam ali nadgradim brskalnik?
- Kakšna je omejitev števila vprašanj in respondentov?
- Ali 1KA omogoča off-line anketiranje na PC-ju (prenosniku) ali kar USB ključku?
- Zakaj po registraciji ne dobim potrditvenega emaila?
- Moja anketa je izginila
- V anketi zbiram osebne podatke. Kaj moram storiti?
- Kdo lahko dostopa do urejanja moje ankete in podatkov?
- Ali mi lahko pomagate izdelati spletno anketo?
- Kje lahko spreminjam jezik ankete in aplikacije 1KA?
- Kje so meje brezplačne pomoči?
- Posebnosti in težave Facebook prijav
- Kako je z anketiranjem mladoletnih?
- Kako v brskalniku izbrišem piškotke?
- Zakaj je nujno omogočiti Javascript?
- Kakšne so omejitve pri zbiranju osebnih podatkov v Sloveniji?
- Koliko anket je izvedenih na 1KA in koliko ima uporabnikov?
- Zakaj se slika s kodo (CAPTCHA) ne prikaže?
- Ali lahko zamenjam svoj obstoječi elektronski naslov za prijavo v 1KA?
- Dvo-nivojsko preverjanje pristnosti pri prijavi v 1KA
- Načela uporabe javne knjižnice 1KA
- Aktivnost
- Pravice respondentov in odgovornosti urednikov anket v okviru GDPR
- Registracija in prijava v spletno orodje 1KA
- GDPR in zbiranje podatkov
- Lista za obveščanje
- GDPR nastavitve ankete
- Organiziranje anket v mape
- Dodelitev dostopa do ankete 1KA centru za pomoč uporabnikom
- Prva anketa
- Postopek prijave z Arnes uporabniškim računom
- Uporaba knjižnice 1KA (3m 6s) [NOVO]
- Uvoz besedila v 1KA (2m 52s) [NOVO]
- Nastavitve izvoza PDF/RTF (3m) [NOVO]
- Izvoz in filtriranje podatkov v XLS, CSV, SPSS (4m 35s) [NOVO]
- Izdelava kviza (3m 27s)
- GDPR nastavitve na nivoju urednika ankete (uporabnika) (3M 50S) [NOVO]
- GDPR nastavitve na nivoju ankete (3M 32S) [NOVO]
- Testiranje anketnega vprašalnika (4m 14s) [NOVO]
- Kopiranje ankete (1m 26s) [NOVO]
- Nastavitve komentiranja (3m 19s) [NOVO]
- Enostavno kreiranje ankete (5m 25s) [NOVO]
- Dodajanje urednikov za urejanje ankete (1m 42s) [NOVO]