Pri vsakem spletnem nastopu je potrebno upoštevati vrsto uveljavljenih standardov, ki preprečujejo napake in pomanjkljivosti. Naštejmo nekaj najbolj kritičnih komponent:
- Nevljudnost ter neprimeren ali ciljnim skupinam (respondentom) neprilagojen jezik;
- Neustrezen (pri kratkih anketah je lahko celo odvečen, če je na svoji strani) uvod/nagovor ali zaključek;
- Slovnične napake;
- Tehnične pomanjkljivosti, posebej nestabilnost strežnika in nedelovanje določenih funkcij, npr. JavaScript;
- Šibko zagotavljanje toka ("flow") oziroma rdeče niti;
- Nerazdelano strukturiranje vsebin v zaokrožene bloke;
- Neprimernost oblike oziroma odsotnost profesionalnega designa;
- Neustrezna raba multimedije;
- Neprimerna promocija in objava ankete;
- Neustrezna elektronska vabila k izpolnjevanju;
- Kršitev načela tajnosti in zasebnosti;
- Nepravilno vključevanje družbenih omrežij;
- Neupoštevanje osnovnih pravil obnašanja na spletu (npr. raba velikih črk);
- Neupoštevanje dejstva, da ima grafika svoj učinek, pogosto nepredvidljiv, zato je treba – če grafika (npr. slika) nima zelo jasne vloge – njeno vlogo kar najbolj omejiti.