Zakaj se e-vabila preusmerijo v spam?
Da bi se pri pošiljanju email vabil prek strežnika 1KA izognili morebitni uvrstitvi v spam oz. vsiljeno pošto, je pri urejanju njihove vsebine v zavihku 'OBJAVA' - 'Email vabila' - 'Sporočilo' (poleg siceršnjih pogojev za uporabo email sistema) priporočljivo upoštevati nekaj osnovnih nasvetov:
- Vsebina polja 'Naslov sporočila' (zadeva) naj daje vtis, da je sporočilo legitimno in relevantno za končnega naslovnika. Neprimerna vsebina tega polja je lahko najhitrejši način, da vaše sporočilo pristane v spamu. Izogibajte se pisanju celotnih besed z velikimi tiskanimi črkami ter uporabi klicajev. Prav tako ne uporabljajte besed ali besednih zvez, ki dišijo po spamu, npr. brezplačno, omejena ponudba, bonus, nagrada itd.
- Zgoraj omenjena priporočila veljajo tudi za glavno 'Sporočilo'. Pomembno je tudi, da vabilo vsebuje vljuden poziv k odgovarjanju na anketo. Besedilo naj ne bo prekratko, prav tako se izognite vprašalnim stavkom. Za povezavo do vaše ankete v besedilo vstavite spremenljivko #URL#, da sistem v emailu samodejno izpiše celoten URL naslov ankete. Še posebej je to pomembno pri sledenju respondentov, saj se na ta način respondentu izpiše url naslov z njegovo kodo.
- V primeru, da napišete povezava je 'TUKAJ >>' in potem na to besedo vstavite URL povezavo (link), je večja možnost, da bo sistem sporočilo preusmeril v 'spam', zato je priporočljivo, da kopirate kar celoten url naslov oz. uporabite spremenljivko #URL#.
- Ker lahko uporabljate tudi napredni urejevalnik besedila, morate pri dodajanju slik paziti, da ohranite uravnoteženo razmerje med besedilom in grafičnimi elementi. Če sporočilo vsebuje same slike in skoraj nič besedila, obstaja večja verjetnost, da bo umeščeno v spam. Da bi se izognili spam filtrom, je v splošnem priporočljivo še, da namesto besede anketa uporabljate besedo raziskava.
-
V polje 'Odgovor na' morate vpisati veljaven e-mail naslov. Spreminjate ga lahko v zavihku 'OBJAVA' - 'Email vabila' - 'Nastavitve e-pošte'.
- Kako varno je shranjevanje podatkov na 1KA?
- Zakaj se e-vabila preusmerijo v spam?
- Kako preprečim, da bi isti respondent odgovoril večkrat?
- Kdo lahko odgovarja na mojo anketo?
- Ali lahko emaile z vabilom k sodelovanju v anketi pošiljam komurkoli?
- Ali lahko vstavim priponko v email vabilo?
- Zakaj se slika s kodo (CAPTCHA) ne prikaže?
- Koliko časa anketa ostane shranjena in koliko časa je aktivna?
- Kje so meje brezplačne pomoči?
- Kako zagotoviti anonimnost v spletni anketi med zaposlenimi?
- Kako v svojem delu navajati/citirati uporabo 1KA?
- Kakšna je uporabniška podpora?
- Katere podatke o anketi moram navesti pri objavi poročila?
- Kako zamenjam ali nadgradim brskalnik?
- Kako v 1KA ustvarim potrditev prijave z enim klikom?
- Težave pri pošiljanju email vabil preko Gmail poštnega strežnika
- Kako lahko sledim respondentom?
- Ali je možno spremeniti standardne besede?
- Zakaj je nujno omogočiti Javascript?
- Kako v brskalniku izbrišem piškotke?
- Ali je mogoče prilagoditi email pošiljatelja pri pošiljanju email vabil preko strežnika 1KA?
- Kako je z anketiranjem mladoletnih?
- Ali 1KA podpira mobilne ankete?
- Ali obstajajo že predpripravljene ankete (npr.: za evalvacijo dela profesorja v razredu)?
- Kako je orodje stestirano?
- Kakšna je omejitev števila vprašanj in respondentov?
- Združevanje seznamov email vabil
- Vdelava (embedanje) ankete na spletno stran
- Priporočila za zmanjšanje stopnje neodgovorov
- Pošiljanje email vabil
- Dodelitev dostopa do ankete 1KA centru za pomoč uporabnikom
- Registracija in prijava v spletno orodje 1KA
- Pošiljanje emailov preko SMTP email sistema 1KA na strežniku uporabnika oziroma njegovem email naslovu (npr. Gmail)
- Nastavitev lepega URL naslova ankete
- Prva anketa
- Nastavitve za dostop respondentov: piškotki, IP naslovi, gesla in sistemsko prepoznavanja uporabnikov
- Uporaba identifikacijskih kod za respondente
- Dodajanje respondentov pri pošiljanju email vabil