0%
100%

EUROPEAN REGION OF GASTRONOMY REPORT

Soglasje za zbiranje osebnih podatkov v anketi

Anketa, ki je pred vami, zbira osebne podatke in podatke, ki jih posredujete v anketi:

  • Ime
  • Email
  • Lokacija
  • Telefon

Ker bomo skupaj z vašimi odgovori zbirali zgoraj navedene osebne podatke, vas prosimo, da se pred izpolnjevanjem strinjate z zbiranjem vaših osebnih podatkov. Posredovanje anketnih in osebnih podatkov je prostovoljno in pogoj za sodelovanje v anketi. V primeru, da podatkov ne posredujete, ne morete nadaljevati z izpolnjevanjem ankete. Podrobnosti o zbiranju, hranjenju in obdelovanju vaših podatkov v tej anketi si lahko preberete tukaj. Politika zasebnosti in splošni pogoji so dostopni na tej povezavi.


Prosimo, označite, ali se strinjate z zbiranjem vaših osebnih podatkov:

Prosimo, če si vzamete nekaj minut in s klikom na Naslednja stran pričnete z izpolnjevanjem ankete.

1 SPLOŠNA PREDSTAVITEV DOGODKA/PRIREDITVE

Vpišite besedilo

1.1 Naslov dogodka/prireditve, kraj in čas trajanja                                                        

1.2 Kratka predstavitev dogodka/prireditve v besedi              

Če gre za tradicionalno prireditev, katerega leta je bila prva izvedba, avtorji, temeljni namen, cilj, vsebinske sestavine - naštejte, nosilec in izvajalci.                                                 

1.3 Vodja dogodka/prireditve:                                                                

1.4 Kontakt za morebitne dodatne informacije   (elektronski naslov in telefonska)                                              

1.5 Opredelite ključne ciljne skupine in predvideno število obiskovalcev (komu je prireditev namenjena in kdo na njej sodeluje)

Možnih je več odgovorov

1.6 Katere so ključne skupine sodelujočih na prireditvi, torej tistih, ki na prireditvi sodelujejo in jo sooblikujejo (označite):

Možnih je več odgovorov

1.7 Opredelite povezavo dogodka z lokalnim okoljem v smislu podpore kulturni in kulinarični inovativnosti lokalnega okolja.

2 POVEZAVA MED URBANIM OKOLJEM IN ZALEDJEM

2.1 Namen izvedbe dogodka (ustrezno obkrožite) predstavitev lokalnih pridelovalcev in hrane v lokalnem okolju

Možnih je več odgovorov

2.2 Koliko lokalnih pridelovalcev hrane/pijač je sodelovalo in se promoviralo na dogodku? 

2.3 Koliko drugih akterjev je sodelovalo pri izvedbi dogodka (organizatorji, nastopajoči, podporne dejavnosti)?

2. 4 Koliko obiskovalcev se je udeležilo dogodka? 

2.5 Ali so bili proizvodi, ki so bili predstavljeni v okviru dogodka/prireditve po njem vključeni tudi v redno ponudbo trgovskih centrov ali prodajnih mest lokalnih proizvajalcev v urbanem okolju?

2.4.1 Koliko?

3 TRAJNOSTNI RAZVOJ

3.1 Koliko lokalnih živil/jedi ste promovirali na dogodku? 

3.2 Katera živila/jedi so bila izpostavljena kot lokalno najatraktivnejša in razpoznavna? Naštejte.

Zapiše se lahko izpostavljeno živilo ali jed kot celota.

3.3 Ali ste pri organizaciji in izvedbi vključevali in povezovali različne družbene skupine (npr. prenos znanja s starejših na mlajše ali obratno)?

3.3.1 Katere skupine so sodelovale? Definirajte.

4 IZOBRAŽEVANJE

4.1 Ali so v dogodku sodelovali tudi predšolski otroci, učenci, dijaki študentje? Koliko?

4.2 Ali ste v okviru organizacije in izvedbe dogodka sodelovali s kakšno izobraževalno institucijo s področja gastronomije ?

4.2.1 S katero ali katerimi? Prosimo, da zapišete točna imena.

5 INOVATIVNOST

5.1 Ali je bil v okviru vašega dogodka razvit oziroma predstavljen kakšen nov kulinarični proizvod, ki je pripravljen pretežno iz sestavin lokalnega okolja?

5.1.1 Kateri nov kulinarični proizvod, ki je pripravljen izključno iz sestavin lokalnega okolja? Zapišite.

Koliko inovativnih proizvodov, predstavljenih v okviru vašega dogodka, je bilo tržno/promocijsko uspešnih (se uporabljajo kot del stalne gastronomske ponudbe regije)?

5.3 Ali ste pri razvoju in inovativnosti novih kulinaričnih proizvodov vzpostavili kakšno novo poslovno partnerstvo ali povezavo?

5.3.1 Koliko novih poslovnih partnerstev ali povezav se je vzpostavilo?

5.4 Koliko ljudi je sodelovalo pri razvoju in inovacijah kulinaričnih stvaritev? 

6 PODPORA MALIM IN SREDNJIM PODJETJEM

6.1 Koliko malih in srednjih podjetij je sodelovalo oziroma bilo povezanih z vašim  dogodkom/prireditvijo? 

V skladu s 55. členom ZGD:  Mikro družba je družba, ki izpolnjuje dve od teh meril: ·   povprečno število delavcev v poslovnem letu ne presega deset, ·   čisti prihodki od prodaje ne presegajo 700.000 eurov, in ·   vrednost aktive ne presega  350.000 eurov. Majhna družba je družba, ki ni mikro družba po prejšnjem odstavku, in ki izpolnjuje dve od teh meril: ·   povprečno število delavcev v poslovnem letu ne presega 50, ·   čisti prihodki od prodaje ne presegajo 8.000.000 eurov, in ·   vrednost aktive ne presega 4.000.000 eurov. Srednja družba je družba, ki izpolnjuje dve od teh meril: ·   povprečno število delavcev v poslovnem letu ne presega 250, ·   čisti prihodki od prodaje ne presegajo 40.000.000 eurov, in vrednost aktive ne presega 20.000.000 eurov.

Ali v letošnjem letu razvijate oziroma ste že razvili kak nov tržni/promocijski projekt povezan z gastronomijo ?

6.2.1 Kateri ali katere nove tržne/promocijski projekte?

7 GLOBALIZACIJA IN PREHRAMBENA PESTROST

7.1 Ali ste v času priprave, izvedbe in evalvacije dogodka razpoznali in evidentirali kakšno lokalno (izvirno) živilo, jed, pijačo?  

7.1.1 Katero ali katere lokalne (avtohtone) sorte hrane ste razpoznali in evidentirali?

7.2 Koliko lokalnih pridelovalcev hrane, ki so sodelovali na dogodku  goji domače/hišne, lokalne sorte hrane ?  

7.3 Ali ste v tem letu razvijali oziroma razvili kakšen unikatni lokalni gastronomski  proizvod/spominek? 

7.3.1 Kateri ali katere unikatne lokalne gastronomske produkte/spominke? 

8 RAZNOLIKOST

8.1 Ali ste dogodek/prireditev promovirali tudi z znamko projekta ERG ?

Zakaj niste promovirali tudi znamko projekta ERG?

9 UPORABA NOVIH TEHNOLOGIJ IN MEDIJI

9.1 Ali je bil vaš dogodek oziroma prireditev, z omembo sodelovanja v projektu ERG, promoviran preko klasičnih medijskih oddaj ali prispevkov?

Zapišite število, v naslednjem vprašanju pa omenite imena medijev,

9.1.1 Prosimo naštejte kje točno se je promoviral dogodek in kolikokrat?

9.2 Ali je bil vaš dogodek oziroma prireditev, z omembo sodelovanja v projektu ERG, promoviran preko klasičnih medijskih oddaj ali prispevkov V TUJINI?

Zapišite število, v naslednjem vprašanju pa omenite imena medijev,

9.2.1 Prosimo naštejte kje točno se je promoviral dogodek in kolikokrat?

9.3 Ali je bil vaš dogodek ali prireditev z omembo sodelovanja v projektu ERG, promoviran s pomočjo uporabe novih tehnologi (IKT)?

9.3.1 Zakaj niste uporabili IKT?

9.3.2 Katere IKT tehnologije ste uporabili, za kaj točno in kolikokrat?

9.4 Koliko finančnih sredstev namenjate za vzpostavljanje promocije lokalne gastronomije v tem letu ? 

10 SODELOVANJE Z OSTALIMI EVROPSKIMI GASTRONOMSKIMI REGIJAMI

10.1 Ali ste vaš dogodek/prireditev povezali s katerim dogodkom/prireditvijo v ostalih evropskih gastronomskih regijah ?

S katerim/katero?

Na kakšen način ste se povezali?

Ali je sodelovanje bilo tudi medijsko spremljano ?

Prosim izberite kje se je promoviral dogodek in kolikokrat

Odgovorili ste na vsa vprašanja v tej anketi. Hvala za sodelovanje.

Trenutno ste v testnem vnosu ankete!
Odgovori se bodo shranili in bodo posebej označeni.

Vklopi komentarje na vprašanja

Testni vnos - podatki se shranijo in označijo kot testni.