Raziskava potreb in želja v procesu pridobivanja novih znanj. - Stran 1

1) 
*

Ali obdelujete kmetijske/vrtne površine in v kakšnem smislu?

Možnih je  en odgovor

2) 
*

Kako velike površine obdelujete? 

3) 
*

S kakšno pridelavo se ukvarjate?

se ne ukvarjam se malo ukvarjam  se zelo ukvarjam 
živinoreja
čebelarstvo
zelenjadarstvo
vinogradništvo
vinarstvo
sadjarstvo
poljedelstvo
oljkarstvo
drugo, navedite:
4) 
*

Iz katerih virov vse dobivate informacije, ki jih potrebujete pri vašem delu na kmetiji/vrtičku?

NAVODILO ZA IZPOLNJEVANJE: Prosimo, izberite med navedenimi možnostmi,  pri čemer jih lahko izberete več. K vsem izbranim virom dopišite tudi njihov delež iz celote pridobljenih informacij (vsota naj bo 100%).

navedite delež:
Internet
Časopisni članki
Strokovna literatura
Sosedje in prijatelji
TV in radijske oddaje
Obiski svetovalcev na kmetiji
Telefonski pogovori s kmetijskimi svetovalci
Organizirana neformalna izobraževanja
Drugo, navedite:
5) 
*

Ali se udeležujete dodatnih, neformalnih izobraževanj iz kmetijstva, npr. tistih, ki jih organizira kmetijska svetovalna služba ali druge organizacije in društva? 

6) 

Pri katerih izvajalcih ste se udeležili izobraževanj v zadnjih 12 mesecih in kolikokrat?

NAVODILO ZA IZPONJEVANJE: Možnih je več odgovorov, pri vsakem vpišite tudi število izobraževanj.

Število izobraževanj
Kmetijska svetovalna služba
Splošna kmetijska zadruga
Specializirana kmetijska zadruga
Strojni krožek
Komercialno podjetje
Društvo/zveza, navedite:
Univerza, navedite:
Raziskovalna organizacija, navedite:
Drugo:
7) 
*

Kakšna se vam zdi ponudba neformalnih izobraževanj v kmetijstvu/vrtičkarstvu?

8) 
*

V kolikšni meri se strinjate z navedenimi trditvami, povezanimi z vašo udeležbo na neformalnih izobraževanjih v kmetijstvu/vrtičkarstvu? 

Možnih je več odgovorov

močno se strinjam strinjam se se niti strinjam niti ne strinjam se ne strinjam sploh se ne strinjam
novo znanje mi je pomagalo pri izboljšanju delovanja kmetije/vrtička
dobil/a sem sveže ideje za nove dejavnosti na kmetiji/vrtičku
lahko sem se vključil/la v nacionalne/evropske projekte
novo znanje mi je olajšalo trženje proizvodov
novo znanje me je bolj povezalo z drugimi kmeti/vrtičkarji
izboljšali so se odnosi med člani gospodinjstva
pridobila/a sem pogoje za pridobitev sredstev kmetijske politike
Drugo, navedite:
9) 
*

Ali ste se v prihodnje na letni ravni pripravljeni udeležiti neformalnih izobraževanj, tudi če bi bilo potrebno za to kaj plačati? 
NAVODILO ZA IZPOLNJEVANJE: Možen je samo en odgovor.

10) 
*

Koliko časa na leto ste pripravljeni porabiti za neformalna izobraževanje iz kmetijstva/vrtičkarstva?
NAVODILO ZA IZPOLNJEVANJE: Možen je samo en odgovor.

11) 
*

V kolikšni meri se strinjate s spodaj navedenimi trditvami? Izobraževalnega programa s kmetijskimi/vrtičkarskimi vsebinami bi se udeležili, zato da bi...                             

NAVODILO ZA IZPOLNJEVANJE: Označite ustrezno trditev. Pri vsaki od spodaj navedenih trditev označite, v kolikšni meri izraža vaše strinjanje.

Možnih je več odgovorov

močno se strinjam
strinjam se
se niti strinjam niti ne strinjam se ne strinjam sploh se ne strinjam
povečali svoj gospodarski donos
bili obveščeni o sodobnih tehnologijah
se seznanili z inovacijami
se lažje prilagajali klimatskim spremembam
se seznanili s temami programa, ki vas zanimajo
si povečali svoje zaposlitvene možnosti
zadostili svoji radovednosti
si izboljšali kakovost življenja
izboljšali svoje znanje o naravnem okolju
izkoristili svoj prosti čas
zagotovili ohranitev položaja svojega dela
si razširili svoj socialni krog
 si pridobili dostop do neposrednih plačil
Drugo, navedite:
12) 
*

Spodaj je naštetih nekaj področij, ki bi lahko bila predmet izobraževalnega programa. Prosimo, označite, koliko bi vas udeležba na predstavitvi vsake od njih zanimala.
NAVODILO ZA IZPOLNJEVANJE: Označite ustrezno trditev. Pri vsaki od spodaj navedenih trditev označite, v kolikšni meri opisuje vaše zanimanje.

zelo bi me zanimala bi me zanimala niti zanimala niti ne zanimala ne bi me zanimala sploh me ne bi zanimala
proizvodnja semen
načrtovanje in saditev poljščin
različni načini kmetovanja
biologija in življenjski cikel poljščin
biologija in življenjski cikel plevelov
biologija in življenjski cikel rastlinskih škodljivcev
faze razvoja bolezni pridelkov
biološko zatiranje škodljivcev
celostno zatiranje škodljivcev
ohranjanje / povečanje organske snovi v tleh
podor
uporaba stročnic za zmanjševanje uporabe kemičnih gnojil
rodovitnost tal
sistemsko kompostiranje tal
prehrana rastlin – gnojenje
ohranjanje naravnih virov
ohranjanje / varovanje vodnih virov
uporaba sončne in vetrne energije v kmetijstvu
uničevanje mrčesa v tleh
vzorčenje zemlje za analize
ohranjanje fizikalnih lastnosti tal
nadzor plevelov
primernost in uporaba pesticidov
zatiranje škodljivcev in upravljanje bolezni
EU programi financiranja kmetijstva
sheme neposrednih plačil
EU programi financiranja programa podeželja
finančno načrtovanje kmetijskega podjetja
konkurenčnost kmetijskega podjetja
knjigovodstvo
trženje kmetijskih proizvodov in tržne strategije
ohranjanje živalske in rastlinske biodiverzitete
prilagajanje na podnebne spremembe
digitalizacija kmetijstva
kakovost izdelkov in ohranjanje kakovosti
varnost in zdravje pri kmetijskem delu
prevoz, pakiranje in shranjevanje kmetijskih proizvodov
standardizacija in predelava kmetijskih proizvodov
pogoji skladiščenja
upravljanje kmetijskih proizvodov po žetvi oziroma spravilu
namakalni sistemi in njihovo upravljanje
izbira kmetijske mehanizacije
 varstvo okolja
skrb za kmetijske stroje in njihova uporaba
projektiranje vrtljivih sistemov
uporaba tehnoloških inovacij v kmetijstvu
 rez 
Drugo, navedite:
13) 

Spodaj je naštetih nekaj metod, s pomočjo katerih se lahko pridobiva nova znanja v kmetijstvu/vrtičkarstvu? Kako učinkovita je po vašem mnenju vsaka od njih.
NAVODILO ZA IZPOLNJEVANJE: Označite ustrezno trditev. Pri vsaki od spodaj navedenih trditev označite, v kolikšni meri opisuje vaše mnenje. 

Možnih je več odgovorov

zelo učinkovita učinkovita niti učinkovita niti ne učinkovita ne učinkovita zelo ne učinkovita
članki v časopisih
članki v revijah
brošure
 radijske oddaje
oddaje TV
video vsebine (npr. podcast, you tube)
 strani na internetu
konkretne predstavitve na kmetiji
 ekskurzije po Sloveniji
 ekskurzije izven Slovenije
predavanja
skupinski pogovori med kmeti
skupinski pogovori s strokovnjaki
skupinski pogovori s kmeti iz drugih območij in sosednjih držav
delovne skupine
obiski kmetov pri agronomskih strokovnjakih
obiski agronomskih strokovnjakov na kmetiji
predstavitve študijskih, vzorčnih kmetij
praktični pouk
teoretični pouk
Drugo, navedite:
14) 

Katere vsebine bi vi potrebovali od izobraževalnega centra na vašem območju za uspešno kmetovanje/vrtičkarstvo?  
NAVODILO ZA IZPOLNJEVANJE: Označite ustrezno trditev. Pri vsaki od spodaj navedenih trditev označite, v kolikšni meri opisuje vaše mnenje. 

Možnih je več odgovorov

Zelo potrebujem Potrebujem Sploh ne potrebujem
Kmetijske tehnologije
Procesiranje kmetijskih pridelkov
Informacijske tehnologije
Ekonomika kmetijstva
Ekologija in varovanje okolja
EU programi financiranja kmetijstva
Knjigovodstvo
Trženje kmetijskih proizvodov, tržne strategije
Uporaba tehnoloških inovacij v kmetijstvu
Komuniciranje in veščine v socialnih odnosih
Varnost in zdravje pri delu
Kakovost izdelka
Drugo navedite:
15) 

Kako bi želeli biti obveščeni o vsebinah in programu dejavnosti centra za usposabljanje v kmetijstvu in vrtnarstvu na vašem območju? 

Možnih je več odgovorov

16) 
*

Spol:

17) 

Koliko ste stari? Navedite št. dopolnjenih let:

18) 
*

Katero stopnjo izobrazbe ste dosegli? 

Možnih je več odgovorov

19) 
*

Na katerem področju ste dosegli to izobrazbo?

Možnih je več odgovorov

20) 
*

Kolikšen delež vašega celotnega dohodka gospodinjstva pridobite iz kmetijske/vrtičkarske dejavnosti?  Ocenite delež:

21) 
*

Občina ali kraj bivanja:

22) 

Kliknite in vpišite besedilo vprašanja

Vpišite besedilo Vpišite besedilo Vpišite besedilo Vpišite besedilo Vpišite besedilo
Vpišite besedilo podvprašanja 1
Vpišite besedilo podvprašanja 2
Vpišite besedilo podvprašanja 3
23) 

Kliknite in vpišite besedilo vprašanja

Vpišite besedilo Vpišite besedilo Vpišite besedilo Vpišite besedilo Vpišite besedilo
Vpišite besedilo podvprašanja 1
Vpišite besedilo podvprašanja 2
Vpišite besedilo podvprašanja 3
24) 

Kliknite in vpišite besedilo vprašanja

25) 

Kliknite in vpišite besedilo vprašanja

Možnih je več odgovorov

26) 

Kliknite in vpišite besedilo vprašanja

27) 

Kliknite in vpišite besedilo vprašanja

Možnih je več odgovorov