Prijava na Konferenco invalidskih podjetij 2025 - spremljanje v živo:



PRIJAVA ZA SPREMLJANJE V ŽIVO:
Konferenca invalidskih podjetij 2025: Med vizijo in realnostjo invalidskih podjetij

Konferenca bo potekala v petek 17. 10. 2025 v Klubu Cankarjevega doma v Ljubljani od 9.30 - 15.40.
Registracija: 9.00 - 9.25

KOTIZACIJA:
  • za člane ZIPS in nove člane znaša prispevek 95 EUR,
  • za nečlane znaša prispevek 125 EUR.
    (DDV se ne obračuna v skladu z 11. točko 42. člena ZDDV.)

Plačilo prispevka za kotizacijo se izvede po zaključeni konferenci po prejemu računa. Za udeležbo na konferenci je potrebno izpolniti ta registracijski obrazec za vsakega udeleženca. Po izpolnitvi obrazca ga lahko neposredno po oddaji natisnite ali shranite.

Konferenca glede na soglasje Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti velja kot izobraževanje strokovnih delavcev v invalidskih podjetjih in zaposlitvenih centrih.

Konferenca je priložnost za to, da javnosti in oblikovalcem politik pokažemo našo vlogo in pomen za zaposlovanje invalidov in ostalih ranljivih skupin. Da smo pomembna skupina, na katero lahko slovenska družba računa in jo hkrati zakonodajelc mora upoštevati najbolje pokažemo, če se konference udeležimo v živo v velikem številu.

Konferenca je priložnost tudi za medsebojno izmenjavo mnenj in manj formalen pogovor s predstavniki ministrstva za delo, ki bodo prav tako navzoči na dogodku.

Za tiste, ki sedogodka iz različnih razlogov, še posebej zaradi bolezni ali invalidnosti, ne bi mogli udeležiti v živo, bo omogočeno spremljanje na daljavo preko platforme zoom.
Prijava za spremljanje konference v živo bo mogoča do zapolnitve prostih mest. Po zasedbi prostih mest v dvorani bo prijava mogoča le še za spremljanje preko interneta.

PRIJAVA:
Prijave so mogoče s to prijavnico najkasneje do 14. 10. 2025 do 12. ure - klik na spodnji gumb "naslednja stran".

Če bi želeli spremljati konferenco na daljavo, potem v vabilu na konferenco izberite povezavo do registracie preko platforme zoom.

ODJAVA:
Odjave so mogoče do srede, 15.10. do 12.00 ure po elektronski pošti dogodki@zavod-ips.si.



S klikom na Naslednja stran se strinjate z našo Politiko zasebnosti.