Center za pomoč uporabnikom - Stran 1

Pozdravljeni,  

Center za pomoč uporabnikom 1KA izvaja (1) tehnično pomoč, (2) metodološko svetovanje, lahko pa se dogovorite tudi za (3) vzpostavitev lastne domene ali inštalacije. Preko obrazca pa lahko prijavite tudi morebitne tehnične težave z aplikacijo.



1. Pomoč uporabnikom 1KA (helpdesk) je namenjena: pojasnilom v primerih nepredvidenih težav, usmerjanju uporabnika k obstoječi pomoči, krajšim odgovorom v primeru nejasnosti, poročanju o morebitnih težavah, najavi večjih anket, predlogom za izboljšave, razširitve in sodelovanje.


2. Metodološko svetovanje je namenjeno: pomoč pri izdelavi vprašalnika, pri statističnih analizah, izdelava ali pomoč pri pisanju poročil, pomoč ali izvedba načrtovanja raziskave, dodatna pomoči pri uporabi 1KA. Metodološko svetovanje ne sodi v storitev spletnega anketiranja 1KA in je zato plačljivo. Cenik metodološke pomoči


3. Vzpostavitev prilagoditve 1KA, kjer lahko izbirate med: virtualna domena na strežniku 1KA, lastna namestitev na strežniku 1KA, namestitev na lasten strežnik. Pri nekaterih načinih prilagoditve 1KA lahko nastanejo dodatni stroški: Cenik tehničnih storitev

4. Prijava napake v aplikaciji 1KA (nedelovanje strani ali ankete).

S klikom na gumb 'Naslednja stran' lahko postavite vaše vprašanje, prijavite težavo, zaprosite za metodološko svetovanje ali za eno izmed lastnih namestitev 1KA.

*

Preden nadaljujete, vas prosimo, da vnesete spodnjo kodo.

OPOZORILO: Za pravilno delovanje strani omogočite JavaScript v brskalniku oz. nadgradite vaš brskalnik na novejšo verzijo. Več >>