Poznate pravice potrošnikov? - Stran 1

*

Ali lahko odstopite od pogodbe za zavarovanje, ki ste jo sklenili po spletu?

*

V trgovini ste kupili oblačilo, doma pa ugotovili, da vam ne pristaja. Ga je je skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov trgovec dolžan zamenjati oz. vam vrniti denar, če izdelek vrnete v roku 8 dni?

*

Kdaj je položnica plačana? Ko je potrošnik dal nalog banki za plačilo ali, ko je prejemnik nakazana sredstva prejel na svoj račun?

*

Odločili ste se za počitniški aranžma z izbrano agencijo. A ob prihodu vam je predstavnik agencije povedal, da je vaš izbran hotel polno zaseden, zato vas bodo premestili v drug hotel. Nov hotel pa je višje kategorije kot tisti, ki ste ga izbrali, zato agencija od vas zahteva doplačilo. Ste dolžni doplačati?

*

Odločili ste se za počitniški aranžma z izbrano turistično agencijo. Ko ste prišli na destinacijo, ste opazili številne nepravilnosti, ki se niso ujemale z obljubami agencije in pogodbenim dogovorom. Se morate pritožiti takoj, ali lahko počakate na vrnitev domov?

*

Operater mobilne telefonije je spremenil splošne pogoje, ki veljajo za vaše pogodbeno razmerje. Vaš paket so ukinili, ponujajo pa vam novega, ki je dražji. Morate ponujeni paket sprejeti ali lahko zamenjate operaterja?

*

V spletni trgovini s sedežem v EU ste kupili tekaške čevlje. Ob prejemu ste ugotovili, da so vam premajhni. Od nakupa lahko odstopite v:

*

Pri trgovcu ste naročili novo sedežno garnituro, vendar v pogodbi trgovec ni zapisal roka dobave. Minila sta že dva meseca, garniture pa še vedno ni. Je določen rok, v katerem morate prejeti kupljeno garnituro?

*

Pokvaril se vam je telefon, ki je še v garanciji. Na servisu je že dva meseca, ker zatrjujejo, da še niso prejeli rezervnih delov, potrebnih za popravilo. V kolikšnem času bi moral servis telefon popraviti?

Trenutno ste v predogledu ankete!
Odgovori se ne bodo shranili v bazo!

Naprava:

Skoči na:

Omogoči komentarje in shranjevanje testnih podatkov

Predogled - podatki se ne shranjujejo.