0%
100%

COVID19A - Stran 1

Pozdravljeni, pred vami je testna anketa za vprašalnik o vplivu COVID-19 na oblike poučevanja na UL. V rdeče okvire vpišite komentarje za morebitne napake oziroma predloge izboljšav.

1) Q1 - 

Ali ste zaradi prilagoditev študija, ki so povezane s koronavirusno boleznijo COVID-19, v celoti gledano v drugem semestru usvojili manj ali več znanja, kot bi ga sicer? 

2) Q2 - 

Ali ste zaradi prilagoditev študija, ki so povezane s koronavirusno boleznijo COVID-19, v celoti gledano v drugem semestru pridobili manj ali več kompetenc, kot bi jih sicer?

3) Q3 - 

V  drugem semestru 2019/20 se je zaradi pandemije COVID-19  povečala uporaba spletnih oblik poučevanja. Ocenite, pri koliko predmetih so izvajalci vsaj enkrat uporabil spodaj navedene oblike spletnega poučevanja.

Upoštevajte skupno uporabo teh oblik poučevanja od začetka uvedbe omejitev (10.3.2020).

Pri nobenem predmetu. Pri nekaj predmetih. Pri polovici predmetov. Pri večini predmetov. Pri vseh predmetih.
E-učilnica (Moodle, Studis, ipd.).
Razprave v e-učilnici ali v drugem spletnem forumu.
Posredovanje spletnih gradiv, člankov, prosojnic za samostojen študij.
Vnaprej posneta video predavanja.
Video-konferenčna predavanja (npr. Zoom, MS Teams, Vox, ipd.).
Interaktivna video-konferenčna srečanja (npr. razprave, predstavitve študentov).
Spletni kvizi in testi za preverjanja znanja.
4) Q4 - 

Ocenite, kako učinkovite so bile pri nadomeščanju neposrednih oblik pedagoškega dela "v živo"  naslednje oblike spletnega poučevanja? 

sploh ni bilo učinkovito ni bilo učinkovito ni bilo niti učinkovito niti neučinkovito bilo je učinkovito  bilo je zelo učinkovito
E-učilnica (Moodle, Studis, ipd.).
Razprave v e-učilnici ali v drugem spletnem forumu.
Posredovanje spletnih gradiv, člankov, prosojnic za samostojen študij.
Vnaprej posneta video predavanja (npr. razprave, predstavitve študentov).
Video-konferenčna predavanja (npr. Zoom, MS Teams, Vox, ipd.).
Interaktivna video-konferenčna srečanja (npr. razprave, predstavitve študentov).
Spletni kvizi in testi za preverjanja znanja.
5) Q5 - 

V kolikšni meri menite, da lahko kombinacije različnih oblik poučevanja preko spleta nadomestijo predavanja, seminarje, vaje in druge neposredne oblike dela s študenti "v živo"?

Pri tem ne upoštevajte oblik neposrednega pedagoškega dela, kjer izvedba preko spleta ni mogoča (npr. terenske, laboratorijske ali koreografske vaje).

6) Q6 - 

Katere spremembe v izvajanju študijskega procesa, ki so se uvedle kot posledica pandemije COVID-19, bi bilo po vašem mnenju smiselno ohraniti tudi v obdobju po koncu pandemije? 

7) Q7 - 

Kaj so bile na osnovi vaših izkušenj glavne težave pri (povečani) uporabi oblik spletnega poučevanja zaradi pandemije COVID-19? 

Odgovorili ste na vsa vprašanja v tej anketi. Hvala za sodelovanje.

Trenutno ste v testnem vnosu ankete!
Odgovori se bodo shranili in bodo posebej označeni.

Vaše inicialke za komentarje:

Testni vnos - podatki se shranijo in označijo kot testni.