Kakovost komuniciranja v kriznem obdobju

Pozdravljeni,  

komuniciranje vodje v krizi pomembno vpliva na zmanjševanje negotovosti in počutje zaposlenih.  

S kratkim vprašalnikom preverjamo kakovost komuniciranja in vključenosti zaposlenih v kriznem obdobju.

1. Kratek vprašalnik (1 stran) zajema trditve o ravnanju vodstva.
2. Obkrožite oceno od 1 do 5 (1 pomeni, da se sploh ne strinjate, 5 pa da se v celoti strinjate).   

Reševanje vam bo vzelo 3 minute.

Vprašalnik je v celoti anonimen in je namenjen raziskovanju in spodbudi za vodenje s posluhom za ljudi.  




Izvajalec raziskave je družba Mediade, soavtor metodologije Zlata nit: izbora zaposlovalca leta in z priznanja Z leti še vedno ZAvzeti. 

K raziskovanju nas spodbujajo primeri dobrih in manj dobrih praks komuniciranja in odnosa do zaposlenih. Ugotovitve bomo predstavili javnosti in bodo objavljeni na spletni strani izvajalca, strokovna prispevka pa bosta pripravljena za MQ portal Združenja Manager in revijo Ekonomska demokracija.