VPRAŠALNIK ZA PREDMETNE UČITELJE O VKLJUČENOSTI UČENCEV S TEŽAVAMI


Spoštovani predmetni učitelji, 

sem Valentina Božič, študentka magistrskega študija specialne in rehabilitacijske pedagogike na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Pripravljam magistrsko delo, s katerim bi rada dobila vpogled v mnenje predmetnih učiteljev o pogojih za kvalitetno šolanje VSEH učencev na posameznih šolah, tudi učencev z različnimi težavami. Učenci s težavami so v okviru tega vprašalnika pojmovani kot učenci z razvojnimi težavami, učnimi težavami, čustvenimi in vedenjskimi težavami, težavami, ki so pogojene s socialnimi, jezikovnimi ali zdravstvenimi vzroki (lahko tudi npr. priseljenci, učenci iz etničnih manjšin, učenci iz družin z nižjim družbeno-ekonomskim statusom…). 

Vljudno vas prosim, da si vzamete nekaj svojega časa (približno 10-15 minut) in izpolnite vprašalnik. Vsi podatki bodo uporabljeni samo v raziskovalne namene. Izpolnjevanje anketnega vprašalnika je anonimno. 

Vaši iskreni odgovori bodo pripomogli k prepoznavanju pomembnih dejavnikov oz. kazalnikov inkluzivnosti v osnovnih šolah v Republiki Sloveniji. 
Vaši odgovori bodo prav tako pripomogli k oblikovanju smernic za poučevanje vseh učencev, ki jih boste prejeli v zameno za vašo pomoč.

Za sodelovanje in pomoč se vam že v naprej najlepše zahvaljujem. 

OPOZORILO: Za pravilno delovanje strani omogočite JavaScript v brskalniku oz. nadgradite vaš brskalnik na novejšo verzijo. Več >>