Pogosta vprašanja

Vprašanje Zakaj po registraciji ne dobim potrditvenega emaila?
Odgovor

 

V primeru, da po opravljeni registraciji ne dobite potrditvenega emaila za aktivacijo 1KA računa, najprej preverite pravilnost vpisanega e-maila.

 

Najpogostejše napake pri vpisovanju email naslova:

  • zatipkanje pri vnosu email naslova, npr. 'enklIikanketa@gmali.com';

  • napačen email naslov, npr. vpisali ste en drugi svoj email naslov, zato preverite vse svoje email račune;

  • nepotreben presledek, npr. enklikanketa  @gmail.com;

  • napačna končnica, npr. namesto pravilnega 'enklikanketa@gmail.com' je 'enklikanketa@gmail.si' ali 'enklikanketa@gmail.net'.

 

Če ste pravilno vpisali email naslov, a aktivacijskega emaila še vedno niste dobili, preverite nezaželeno pošto oz. 'spam'.

 

V primeru, da ste se registrirali z emailom neke organizacije, npr. službeni email, potem preverite tudi strežniške nastavitve organizacije.

 

Če še vedno ne dobite aktivacijskega/ potrditvenega email, izpolnite obrazec >>.

 

 

Povezave:

 

Print

Pogosta vprašanja (112)