Storitev 1KA je mogoče na domeni 1KA.si uporabljati brezplačno. Potrebna je le registracija (novi uporabniki) oziroma prijava (registrirani uporabniki).
Za uvodno seznanjanje s storitvijo 1KA so na voljo informacije za začetnike in za izkušene uporabnike.
Vpišite vaš elektronski naslov s katerim ste prijavljeni in poslali vam bomo povezavo za obnovitev gesla.
Elektronski naslov s katerim se boste registrirali na naši spletni strani, bomo uporabljali in hranili zgolj za potrebe uporabe uporabniškega imena v orodju 1KA in ga bomo skrbno varovali v skladu s predpisi.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje, vam bomo kot prijavljenim uporabnikom dodelili piškotke (pojasnilo).
Za aktivacijo novega gesla vpišite podatka, ki ste ju prejeli preko e-pošte.
Če našega sporočila še vedno ne najdete, nas kontaktirajte preko email naslova info@1ka.si.
Na to spletno mesto se boste lahko prijavili šele po potrditvi registracije preko e-pošte!
'Klepet' je napredni modul, ki v spletni anketi omogoča komunikacijo med anketarjem in respondentom oziroma anketirancem. Funkcionalnost se vklopi v zavihku 'UREJANJE' – 'Nastavitve', v meniju 'Napredni moduli'.
Za uporabo funkcionalnosti klepeta je potrebno ustvariti brezplačen uporabniški račun na spletnem mestu Tawk (https://www.tawk.to/). Ob prijavi na spletno mesto Tawk je potrebno najprej vpisati ime spletnega mesta: '1KA' ter URL naslov 'www.1ka.si', nato se generira Javascript koda (Widget Code), ki se jo kopira v polje pod nastavitvami klepeta v orodju 1KA.
V nastavitvah klepeta znotraj 1KA se lahko določi tudi prikaz klepet okna, in sicer:
Vedno na dnu: okno za klepet bo skozi celotno izpolnjevanje ankete odprto spodaj desno;
Aktivacija znotraj besedila vprašanja: V tem primeru se med naborom tipov vprašanj pojavi tudi vprašanje 'Klepet', ki se ga vstavi na poljubno mesto znotraj vprašalnika. Ko bo respondent prišel do tega vprašanja, bo lahko kliknil na gumb in odprl klepet, ki se bo pojavil spodaj desno;
Aktivacija vedno na vrhu: Ob izpolnjevanju ankete bo možnost za vklop klepeta zgoraj desno, okno pa se bo odprlo spodaj desno.
Na spletnem mestu Tawk lahko nastavite jezik vsebine v oknu klepeta, vsebino besedila znotraj okna je možno tudi prilagajati glede na statuse anketarja (online, offline…). Prilagaja se lahko tudi sam barvni izgled ter velikost okna za klepet, izbira med različnimi prikazi ikon in gumbov. Pri tem naj poudarimo, da sam administratorski vmesnik ni na voljo v slovenskem jeziku.
Za neposreden pogovor med respondentom in anketarjem mora biti slednji prijavljen na spletnem mestu Tawk. V primeru, da ni prijavljen, se respondentu izpiše obvestilo o odsotnosti in možnost vnosa svojega email naslova ter sporočila. Respondent lahko v pogovor priloži tudi datoteko, spreminja velikost in postavitev okna za klepet ter izključi zvok ob novih sporočilih.
Na spletnem mestu Tawk se beležijo vsi pogovori in parapodatki, iz katerih se generira osnovna analitika pogovorov.