Organizacija uporabnikov virtualnih domen
Status managerja
Glavna odgovorna oseba virtualne domene avtomatično dobi status managerja, ki prejme podatke za prijavo (npr. začasno geslo) s strani 1KA administracije takoj po postavitvi virtualne domene, in sicer na e-mail, ki je bil naveden v zahtevku.
Organizacija ima privzeto enega managerja. Pri tem se lahko organizacija odloči tudi za generično ime (npr. manager@podjetje.si ali info@podjetje.si), ki v primeru zamenjave odgovorne osebe močno poenostavi prilagoditve.
Načeloma je lahko managerjev tudi več, kar pa je treba posebej naročiti in tehnično urediti z administracijo 1KA. Dodatni managerji se obračunavajo po veljavnem ceniku. Manager ima tudi odgovornost, da so vse ankete izvedene z omejitvami, v skladu z etičnimi standardi in v skladu s pogodbo ter zakonodajo. V primeru večjega števila managerjev morajo vsi prevzeti to odgovornost, hkrati pa v takem primeru priporočamo, da je en manager glavni ter ima dostop do drugih managerjev.
Managerji lahko dodajajo nove uporabnike v virtualno domeno. Vsak običajen uporabnik virtualne domene je zato dodeljen določenemu managerju. Dodatni uporabniki se ne morejo sami registrirati v vašo virtualno domeno.
Če je managerjev več, so lahko vzajemno dodeljeni drug drugemu, lahko pa tudi ne. Če manager ni nikomur dodeljen, to pomeni, da nihče drug nima vpogleda v ankete takega managerja. Morebitno spremembo dostopa lahko izvede le 1KA administracija na osnovi uradnega zahtevka organizacije, ki pa mora biti usklajen tudi z veljavno zakonodajo varovanja zasebnosti v odgovarjajoči organizaciji. 1KA administracija sicer do anket dostopa za potrebe uporabniške pomoči le z izrecnim dovoljenjem avtorja določene ankete.
Manager ima dostop do vseh anket uporabnika (ali managerja), ki pripada določenemu managerju. Poudariti pa velja, da tega dostopa ne more zlorabljati, ker vsak avtor ankete oziroma uporabnik vidi prav vse dostope, vpoglede in spremembe, ki jih kdorkoli (avtor, soavtorji, managerji, administratorji) naredi na njegovi anketi.
Dostop do posamezne ankete
Manager ima dostop do celotnega profila njegovih uporabnikov in s tem tudi do vseh uporabnikovih anket. Administrativnega dostopa managerja do uporabnikov ne smemo zamenjevati z dostopom uporabnikov za urejanje določene ankete. Vsak uporabnik (ne samo manager) lahko namreč neodvisno doda kot sourednika kateregakoli uporabnika virtualne domene. Pri tem uporabnik dobi dostop zgolj do tiste ankete, za katero mu je drug uporabnik dodelil dostop.
Nadzor nad dostopom do anket
V zavihku 'UREJANJE' - 'Arhiv' - 'Spremembe' so uporabniku in managerju vidne prav vse sledi dostopanja do ankete, tako vpogledi kot tudi vse morebitne spremembe vprašalnika (kdo, kdaj, kaj). Sledi vključujejo tudi morebitne dostope in posege, ki jih je izvedla administracija 1KA oziroma Center za pomoč uporabnikom.
Dodajanje novega uporabnika
V zavihku 'Uporabniki' – 'Pregled', se nahaja okno za dodajanje uporabnikov, nad katerim boste imeli pregled. Tukaj manager vpiše e-mail uporabnika, njegovo ime, priimek in geslo. Tako manager kot tudi uporabnik sta preko e-maila obveščena, da je ustvarjen odgovarjajoči račun na virtualni domeni:
Pregled nad uporabniki
Uporabnike, nad katerimi ima manager pregled, lahko vidi v zavihku 'Uporabniki' – 'Pregled'.
Vse ankete uporabnikov, ki pripadajo določenemu managerju, manager vidi tudi v siceršnjem pregledu anket v zavihku 'Moje ankete'. S klikom na gumb 'Filtriranje', lahko izberete prikaz vseh anket, ali pa prikaz le svojih anket.
S klikom na urejanje (svinčnik) ob uporabniku lahko manager vidi celoten seznam anket določenega uporabnika in njegov profil.
V tem pogledu ima manager tudi možnost urejanja uporabnika (npr. zamenjave gesla).
V seznamu anket uporabnika lahko manager s klikom na anketo spreminja uporabnikove pravice za posamezno anketo.
Dodajanje obstoječega uporabnika v pregled
Če je uporabnik že registriran na virtualno domeno, si ga ne morete sami dodeliti v pregled. V tem primeru se prosim obrnite na nas prek elektronskega naslova: enklikanketa@gmail.com in želenega uporabnika vam bomo ročno dodelili v pregled.
Odstranitev uporabnika iz pregleda
Uporabnika lahko manager odstrani v zavihku 'Uporabniki' – 'Pregled', kjer se ob kliku na 'svinčnik' ob uporabniku odpre pojavno okno, kjer lahko odstranite uporabnika:
Po odstranitvi uporabnika iz pregleda določenega managerja bo uporabnik odstranjen iz odgovarjajoče virtualne domene, njegove ankete pa bodo managerju še vedno vidne pod zavihkom 'Moje ankete'.
- V katerem brskalniku naj izdelam anketo?
- Posebnosti in težave Facebook prijav
- Ali 1KA podpira mobilne ankete?
- Zakaj strani niso prikazane pravilno, oziroma zakaj se vsebine prekrivajo?
- Zakaj se na www.1ka.si ne morem več prijaviti preko gumba za AAI prijavo?
- Kakšna je uporabniška podpora?
- Kako v svojem delu navajati/citirati uporabo 1KA?
- Kako je z anketiranjem mladoletnih?
- Ali mi lahko pomagate izdelati spletno anketo?
- Kakšna je omejitev števila vprašanj in respondentov?
- Ali se da v 1KA uvoziti vprašalnik?
- Zakaj se ne morem prijaviti v aplikacijo 1KA?
- Ali 1KA omogoča off-line anketiranje na PC-ju (prenosniku) ali kar USB ključku?
- Ali lahko zamenjam svoj obstoječi elektronski naslov za prijavo v 1KA?
- Kako je orodje stestirano?
- Ali lahko iz 1KA izvozim kodirno knjigo (»codebook«)?
- Zakaj moje geslo za registracijo oziroma prijavo ni sprejeto?
- Zakaj po registraciji ne dobim potrditvenega emaila?
- Ali je besedilo uvodnega GDPR vprašanja možno spremeniti?
- Kako naj dostopam do anket na 1KA Arnes, če mi poteče študentski status?
- Kako zamenjam ali nadgradim brskalnik?
- Kakšni so pogoji za uporabo orodja 1KA?
- Ali lahko zahtevam, da se anketa izbriše?
- Koliko časa anketa ostane shranjena in koliko časa je aktivna?
- Pogosta vprašanja o Arnes (AAI) prijavi in uporabi orodja 1KA
- Kje lahko spreminjam jezik ankete in aplikacije 1KA?
- Zakaj se slika s kodo (CAPTCHA) ne prikaže?
- Zakaj je nujno omogočiti Javascript?
- Kako v brskalniku izbrišem piškotke?
- Katere podatke o anketi moram navesti pri objavi poročila?
- Kdo razvija 1KA in zakaj?
- Koliko anket je izvedenih na 1KA in koliko ima uporabnikov?
- Imamo težave pri inštalaciji 1KA na lastni strežnik
- Kako varno je shranjevanje podatkov na 1KA?
- Kje so meje brezplačne pomoči?
- Kdo lahko dostopa do urejanja moje ankete in podatkov?
- Na kakšen način varujete podatke? Kaj vas zavezuje, da podatkov ne posredujete tretjim osebam?
- Pogosta vprašanja o zasebni, poslovni in AAI uporabi orodja 1KA
- Kako odkriti logične in tehnične napake v vprašalniku?
- Ključne funkcionalnosti, ki jih mora poznati napredni uporabnik
- Pošiljanje vabil preko SMTP e-poštnega sistema 1ka, preko Gmail strežnika oziroma Gmail računa uporabnika
- Prijava ankete, ki krši splošne pogoje uporabe storitve spletnega anketiranja na 1KA
- Priporočila za spletne ankete na mobilnem telefonu
- Najpogostejše napake in priporočila pri izdelavi spletnih anket
- Načela uporabe javne knjižnice 1KA
- Napredni modul: volitve
- Dostopnost anket za ljudi s posebnimi potrebami (Accessibility)
- Dodelitev dostopa do ankete 1KA centru za pomoč uporabnikom
- Registracija in prijava v spletno orodje 1KA
- Dvo-nivojsko preverjanje pristnosti pri prijavi v 1KA
- Organizacija uporabnikov virtualnih domen
- Prva anketa
- Težave s prijavo na www.1KA.si s Facebook ali Gmail računom
- Priporočilo v primeru nadgradnje orodja 1KA
- Dodajanje urednikov za urejanje ankete (1m 42s) [NOVO]
- Uvoz 1KA ankete (1m 55s) [NOVO]
- Zanka (3m 14s) [NOVO]
- Izdelava kviza (3m 27s) [NOVO]
- Postopek prijave z Arnes uporabniškim računom
- Evalvacija spletnih strani (2M 49S) [NOVO]
- Spreminjanje standardnih besed (2M 30S) [NOVO]
- Oblikovanje ankete (4M 54S) [NOVO]
- Zaporedno filtriranje vprašanj (drill-down) (3m 6s) [NOVO]
- Uporaba tabel v vprašalniku (7M 33S) [NOVO]
- Strukturiranje vprašalnika v bloke (6M 26S) [NOVO]
- Vnos vprašalnikov (3m 50s) [NOVO]
- Slučajne skupine anketirancev (IF) (3m 20s) [NOVO]
- Kalkulacije (4m 30s) [NOVO]
- Ustvarjanje skupin anketirancev (3m 43s) [NOVO]
- Uporaba knjižnice 1KA (3m 6s) [NOVO]
- Uvoz besedila v 1KA (2m 52s) [NOVO]
- Nastavitve izvoza PDF/RTF (3m) [NOVO]
- Izvoz in filtriranje podatkov v XLS, CSV, SPSS (4m 35s) [NOVO]
- GDPR nastavitve na nivoju urednika ankete (uporabnika) (3M 50S) [NOVO]
- GDPR nastavitve na nivoju ankete (3M 32S) [NOVO]
- Dvo-nivojsko preverjanje pristnosti pri prijavi (2m 07s) [NOVO]
- Kopiranje ankete (1m 26s) [NOVO]
- Večjezična anketa (4m) [NOVO]
- Enostavno kreiranje ankete (5m 25s) [NOVO]
- Osnovna uporaba pogojev - IF (2m 45s) [NOVO]