Knjiga WebSM

 

Center za družboslovno informatiko že od leta 1998 vzdržuje osrednjo globalno spletno mesto o metodologiji spletnega anketiranja - Web Survey Methodology (www.WebSM.org).

Na tej osnovi je postopno nastajala tudi knjiga Web Survey Methodology, ki jo je v letu 2015 izdala založba Sage. V sodelovanju z dr. Mariem Callegarom iz Google, London, sta jo napisala dr. Katja Lozar Manfreda in dr. Vasja Vehovar, člana Centra za družboslovno informatiko, FDV.


V knjigi je strnjenih skoraj 20 let izkušenj z izvajanjem spletnih anket. Namenjena je vsem, ki se ukvarjajo s spletnim anketiranjem in sistematično obdeluje celoten proces spletnega anketiranja. V tem okviru je podan pregled stanja vseh vidikov.
 
Knjiga podaja praktične napotke o najnovejših tehnikah za zbiranje veljavnih in zanesljivih podatkov in ponuja celovit pregled raziskovalnih vprašanj. Osrednje teme, kot so priprava in oblikovanje vprašalnika, testiranje in analiziranje ter predstavitev anketnih aplikacij, so predstavljene na sistematičen in izčrpen način. V knjigi so izpostavljeni ključni pojmi: obravnava celotnega spektra od merjenja, načina anketiranja, vzorčenja, tehničnih vidikov, managementa, neodgovorov do stroškov. Knjiga obravnava tudi trenutno najbolj aktualne raziskovalne teme, kot so spletni paneli, mobilne raziskave in empirično e-družboslovje.

Knjigo je mogoče kupiti na FDV. Naročilo preko info@1ka.si

Povezave: